fredag 5 december 2008

Dagens

Dagens kläder: tre nummer för stora joggingbyxor och ylleolle från Skottland (mer lagom). Plus halsduk.
Dagens syssla: skriva kontrakt. Mitt namn gånger hundra, kändes det som. Men så gärna gjorde jag det.
Dagens katt: han med den fiberpälstoviga magen.
Dagens jobb: så lite som möjligt.
Dagens hoppsan: mensen som anlände med väldig hast.
Dagens dryck: fredagsvin
Dagens lägsta: soffbordet hos mäklaren. Max 20 cm.
Dagens tröstkram 1: till Smilgrop som behöver den i dag specifikt
Dagens tröstkram 2: till Mannen som behöver den allmänt
Dagens lek: med stearinljusen på matbordet. Det GÅR inte att låta bli.

2 kommentarer:

Vardagslyx... sa...

Fasen. Min vikt är så konstant i min hjärna nu att det enda jag kunde tänka på var att det finns nog inga byxor som är 3 nummer för stora till mig! Suck.. Banta?..kanske nästa vecka..

Grubblande Han sa...

Hej hej. Maken här. Jag vill bara meddela att tröjan du fått av mig är från Wales, inte från Skottland. Må den värma dig länge!