fredag 24 oktober 2008

Sen [citerar]

Jag lånar lite idag. Från Radikalis nya blogg

Jag är tom på ord just nu, men inte tom på längtan. En sån där ofokuserad sen-nån-gång-längtan som inte riktigt går att hantera.

Om sex när det är som bäst skriver hon som följer (och jag skriver under på vartenda ord):

"Och sedan efteråt. När man ligger där och andas hastigt och formulerar sig korthugget och ropar in så väl Gud som Satan: Åh fy fan! Ja, jävlar i berget. Ojoj. Dra mig baklänges. Du, det där du. Oh my fucking gawd! Shit, hjälp mig va skönt!

Då, efteråt kan man inte på något sätt förstå varför man inte har sex oftare, hela tiden, alla dagar - jämt! Då, när man ligger där som en mätt katt och bara duger, då är olust något fullkomligt obegripligt."

Ja. Så är det och så jag längtar efter det. I ett annat liv. I sen.

2 kommentarer:

bless sa...

Åh, allt man längtar landar hos en, så man får längta noga och ibland länge. Men var så säker läget ändras och det blir härligt.

Lyckliga Hon sa...

Ja, nån gång så... Hoppas snart! :)