tisdag 11 november 2008

Trött nu

Jag är så trött att jag bara fnissar. Fotografering idag och det var en pärs att få hemmet hemnet-mässigt. Allt skulle bort, bara möbler (och en och annan vacker pryl) fick vara framme. Var stoppar man allt? När vindsförrådet är proppfullt och klädkammaren likaså? I ugnen?

Ett steg till är taget. Men just nu känner jag mest bara trötthet. Orkar inte ens tänka på att plocka fram tandborstarna ur grytskåpet eller börja leta efter mina vantar som nog kan han hamnat längst in under de femton kassar med böcker och DVD-skivor som står staplade upp till taket i lilla klädkammaren. Ännu mindre orkar jag leta lägenhet. Går in på hemnet och kikar runt lite, men blir bara deppig över priserna där-jag-vill-bo.

Just nu vill jag bara dricka te och klappa katten och hoppas att nån kul dyker upp på msn. Och läsa bloggar. Andras bloggar.

Inga kommentarer: