fredag 24 april 2009

Fredag ju

Alltså. Sånt här går inte att motstå. Snodde denna på en blogg.

Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under första frågan. Räkna tio från det sms:et och skriv nästa sms under nästa fråga osv.

Här är mina sms:

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

- Påminn mig igen. Trött och glömsk

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

- Femton fyrtiotvå. Vi kanske kan hångla lite.

Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

- Ja, vi är trötta på oss. Jag tycker om att sova bredvid dig och det kan man inte göra dagtid.

Vilket sms blev du mest berörd av?

- Hade hoppats på lite hjälp med kaka och mat.

Vad säger du till dina barn innan du går och lägger dig?

- Synd :(

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

- Jag går på bio, kommer ikväll.

Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?

- Blir glad bara av en tanke på ditt leende. Älskar dig!

Vad vill du höra mest av allt?

- Ja, jag är på väg.

Din mest romantiska replik?

- Ikväll

3 kommentarer:

Caroline sa...

Det blev rätt roliga svar ju!

Inte_Så_Lessna_Killen is back sa...

Och extremt realistiska.

OBS: Ingen ironi..

Alldeles för många bryr sig precis så lite.

Lyckliga Hon sa...

Håller med er. Roliga och realistiska. Kul lek. Kul att associera från.