måndag 18 maj 2009

Om bloggandet

Det här med att blogga. Att skriva en sån häringa offentlig dagbok och hälla ut sina tankar och grubbel till alla som vill att ta del av. Inklusive den Man man älskar och alls inte vill såra.
Det är svårt.

Ändå fortsätter jag.
Ändå fortsätter han.

Jo, vi pratar med varann. Också.
Den som till äventyrs tror att vårt hela liv levs här på Blogger har en lite för livlig fantasi för sitt eget bästa. Det händer ju en hel del i tillvaron som inte nämns här. För att det är en rätt nischad blogg jag skriver (jag mer än han) och för att jag är rädd om mitt privata, i betydelsen anonyma, jag.

Vi är såna här. Som vi verkar.
Men inte bara.
Fan att man måste säga det, liksom.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ditt förtroende, väntar med spänning//Tekla

Anonym sa...

Har du någon mailadress där jag kan nå dig?

Inte_Så_Lessna_Killen is back sa...

jag tänker inte hänga med.

det funkar inte eftersom min identitet skulle avslöjas. och det vore knäppt.

Lyckliga Hon sa...

Den som vill ha nya länken får lämna en mailadress till mig och sen känner jag efter om det känns ok att skicka den.

Sorry men så måste jag göra.

Inte så lessna...: Synd att du inte vill haka på, men jag förstår dig. Du är liksom jag rädd om din anonymitet. Vi kommer att fortsätta ses här i alla fall!

Anonym sa...

Jag vill gärna följa med dig om jag får. Jag finns på suziluz@live.se. Kram.

Inte_Så_Lessna_Killen is back sa...

du har ingen email som jag kan skicka till, typ nån som bara används för sidokommunikation kring bloggen? så att du behåller din anonymitet till efter att du vägt min begäran att haka på??

att sluta vara anonym för dig är ok, men inte inför alla.

Lyckliga Hon sa...

Maila mig på honlyckliga@live.se

Inte_Så_Lessna_Killen is back sa...

fick du mitt emmail????