lördag 16 maj 2009

Ny, nån nystans

Nej. Jag kommer inte att sluta blogga. Jag kommer att skriva tills jag dör.
För jag dör annars.
Inuti.

Pretto, ja visst. Men så känns det.
Jag blir platt och torftig om jag inte skriver.
Nånstans.

Nu finns ett ställe till.
En annan blogg.
Den som vill hitta mig gör det.
Fast inte du, Mannen.
Du kan väl pliz låta bli att försöka.

Hur som haver. Idag känns det bra i magen och överallt.
Solen smeker världen och kärleken känns lätt.
Eller lättare i alla fall.

4 kommentarer:

Caroline sa...

Jag kommer googla ihjäl mig för att hitta dig. Har försökt flera gånger nu men utan resultat. Gaaah...

Anonym sa...

Jag som fattar noll med att googla och leta och allt kommer gråta ihjäl mig nu ju =(((

Kram M

Anonym sa...

Hepp....letat och googlat som en galning....men jag hittar inget...ger upp nu....har aldrig fattat tex vad man ska googla på eller så så nu får jag väl inte följa dig där då *ledsen*

Hoppas du skriver här ibland ändå...känns så snopet efter alla år att bara sluta följa din blogg =(

Kram M

Lyckliga Hon sa...

Åh om jag kunde ge er länken, bara sådär så skulle jag det förstås.

Men jag kommer att fortsätta skriva här med. Såklart.