fredag 13 februari 2009

Magnolia Älva Äggskal...

Smaka på orden. Visst är det vackert!

Jag har fallit pladask för reklamen. Alcros färgkollektioner är alltid kul och fina, även om inte gillar varenda kulör.

Och i den nya vita kollektionen är namnen alltså osedvanligt poetiska.

Och OJ vad jag vill måla. NU vill jag måla. Lovika i hallen, Fjäder i sovrummet.
Det passar så bra.

Jag är trött och less. Har jobbat halvt ihjäl mig, stressadt som en tok mellan olika sysslor, fått skäll och ovett för saker som inte var mitt fel. Varit en trist partner, en frånvarande mamma och en tråkig vän.

Matvanor som en singelkille på 23 (ja, jag har fördomar).
Kaffe, smörgåsar, godis.

Fan vad jag gnäller nu. Det var inte meningen. Alls.

Tillbaka til Lovika och Snö och Älva. Krisipga vita färger som ska hamna på en vägg nära mig. Flera. Åh, kul det ska bli.

Inga kommentarer: